17 december

Tove skulle åkt hem idag. Men hennes flyg var inställt. Det snöade i 30 minuter innan idag, för er som undrar varför. För att vara pesemistisk och negativ så ska jag redan nu skriva att jag kommer sprängas i tusen bitar av ilska om mitt flyg blir inställt på onsdag morgon. Jag bävrar för nyår som jag kommer att spendera i min ensamhet (barnvakt), det är nästan att jag inte står ut av bara tanken av nyår. Jag står definitivt inte ut om jag kommer att spendera BÅDE nyår OCH jul ensam.

Kommentarer
Postat av: Malin

om du blir fast i London tar jag färjan till dig. Ingen ska vara ensam på jul och jag mer än gärna fírar den med dig!! ses snart! <3

2010-12-18 @ 10:37:06
URL: http://malinm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Don´t worry babe....I think it will be OK



Stoke against the ARSE today.....now you need to worry ha ha

2010-12-18 @ 10:58:17
Postat av: Mamma

...och bokat ett privat charterflyg till dig om det skule vara så!!!! Tror det blir ok, ska visst snöa i helgen i London och sedan vara uppehåll när du ska hem. puss puss

2010-12-18 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0