lugnet före stormen


Ottilia på Embassy några helger sedan

Söndag och jag har nyss skurat hela badrummet från topp till tå, Malin dansar runt i köket och gör pannkakor. Snart ska vi slänga oss iväg mot Richmond för att fika med Katarina och ikväll, förhoppningsvis, så ska vi lyssna på Ottilia som ska köra en "open mic" på en bar i Barnes. Ottilia erkänner att hon är nervös, men eftersom hon sjunger som en gudinna (lyssna här) så finns det ingen som helst anledning att vara det. Förklaringen till min rubrik är att jag precis haft en väldigt lugn jobbvecka men väntar mig en motsats vecka. Jag sitter ganska mycket barnvakt åt familjen och resterande kvällar ska jag sitta hos grannar/bekanta. Så nu ska jag njuta av min lediga (och ensam hemma) söndag för att ladda om inför imorgon som kallas måndag morgon..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det gick riktigt bra för din skönsjungande kompis!! jag har också en fullspäckad jobbvecka framför mig! puss

2010-12-12 @ 17:29:29
Postat av: linnéa

Jag bor vid Clapham Common north side, typ mellan Clapham Junction och Clapham Common/Clapham High st. Jag har varit här sedan den 28:e augusti, så nästan fyra månader.



Nej, mina barn går i fransk skola, som ligger precis vid huset. Var går dina barn i skolan? Och hur ser din familj ut? :)

2010-12-12 @ 20:52:50
URL: http://liyah.devote.se
Postat av: dad

You are soon back with your old dad.....I bet you can´t wait



WE ARE STOKE

2010-12-15 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0