SWEDISH HOUSE MAFIA 28 MAJ

Jag och Malin satte klockan på 08.45 på en ledig dag och började skypa med varandra. Tillsammans via skype så satt vi spända och redo på "gigs and tours" hemsida. Inga mindre än SWEDISH HOUSE MAFIA skulle släppa biljetter klockan 09.00. 08.57 ungefär stod det att man kunde börja beställa, 08.23 var biljetterna slut, MEN LIKVÄL HANN JAG OCH MALIN HAFFA 2 STYCKEN! Kolla på länken här och denna trailer och känn peppen! Detta kommer blir grymt, ös, fett & stört (alla våra London ord i samma sammanhang!)


Steve Angello, Axwell och Sebastian Ingrosso. bild google. Jag förstår fortfarande inte att vi ska se dem. Sensationellt.

Kommentarer
Postat av: dad

one.....



is Erik Prydz still with them?

2010-12-03 @ 18:34:49
Postat av: josefinlp

Haha, have the kids/youth updated you with this or have you been on google daddy? And no, Erik Prydz isnt with them anymore.

2010-12-04 @ 19:05:30
URL: http://lloydilondon.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vill med!

2010-12-15 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0