Bricklane #2

I söndes var jag och Malin somsagt på Bricklane. I risk att vara dryg och tråkig så skapar jag ytterligare ett inlägg om detta ställe, för Bricklane- liksom camden är några av mina favorit platser. Jag helt enkelt älskar stället(erna). Och iförgår var andra gången för mig på Bricklane och liksom första besöket så kom det fram någon för att fråga om jag ville ställa upp på foto. "I like your outfit" var svaret när jag frågade varför. Det är nog så att min kärlek är besvarad till det där stället. Och vad är finare/bättre än besvarad kärlek?




Slänger till med lite bilder från Camden market från 23e oktober. Jag hade kameran i väskan hela tiden i söndes på Bricklane och såg en massa foto-tillfällen men minusgraderna har nått London nu (det snöar idag!) och bara tanken att dra av sig vantarna och pilla med kameran var för jobbig. Ps. mångfald är fint.

Kommentarer
Postat av: Mamma

...nya killen?

2010-11-30 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0