Bricklane

Ombytta roller då det jag sitter hemma färdig och klar i väntan på att Malin ska bli klar för en dag på Bricklane (och inte Malin som väntar på mig i vanlig ordning). Anledningen till min effektivitet har sin grund i att jag varit uppe sedan klockan 8 imorse. Tove sov här i natt och var tvungen att gå upp med tuppen för sin första dag som biträde i en underklädersbutik. Hoppas det gick bra! Min rubrik avslöjar att vi ska till Bricklane idag. Jag skulle egentligen haft sällskap med Katarina men hennes förnuft sa åt henne att göra sin fysikläxa istället. Det jag ville säg med detta inlägg var att jag hade en riktigt mysig kväll igår. Jag pch Tove shoppade på ASDA, gick hem till mig och började laga fantastiskt god mat som vi åt till en flaska vitt. Sen hängde vi med Ben & Jerry och satt uppe och pratade till 2. Nu funderar jag på att gå hem till Malin och kasta småsten på hennes fönster..


bild på mig och Tove i fredes innan Embassy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0