Ägnat, åt och för Malin


bild från Amika i fredes 12 november

För att vara lite sentimental en stund så skriver jag detta. Jag tänker skriva att det är gryymt (vårt mest användebara ord här i London) att vi 2 står här i Clapham, London, England - tillsammans. Who would have known? Förmodligen inte du, absolut inte jag och säkerligen ingen annan.

Men jisses vad glad jag är att det är just du som står här med mig i Clapham, London, England - tillsammans med mig. Förhoppningsvis är du också det, för det är absolut jag och jag skiter i alla andra.

Kommentarer
Postat av: Malin

älskade vän! vad glad jag blir! grymt är ordet för denna resan och den är inte slut ännu, vilket jag är glad över! vi har mycket att uppleva ännu och det ska vi göra tillsammans! nu sitter vi här i Clapham, känns nästan som hemma i Snöstorp! Men vi är i London och detta kommer bli ett oförglömligt minne! jag är glad att jag kom hit och jag är glad över att jag får spendera denna tiden med dig!

2010-11-15 @ 00:21:44
URL: http://malinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0