smider planer



jag, innan lunch idag

Idag lunchade jag med Josefin vid Piccadilly området och det var precis som den andra bilden demonstrerar: 2 st tummen upp! Rubriken avslöjar att lunchen även fick mig att smida lite planer, detta kan bli grymt om allt klaffar!

Imorgon har jag heldag med barnen medans Josefin åker till Monaco, önskar jag kunde följa med ist för att passa småglin, nåväl. (Förresten är det nästan lika jobbigt när kidsen älskar en som när de hatar en. I söndes låg Fred utanför min dörr i 20 minuter och upprepade mitt namn mellan bankslagen. Och nyss stoppade Grace mig i hallen på väg till toan och vägrade släppa taget om min hals. Höll på att kissa i byxan).

Kommentarer
Postat av: Mamsen

...nu blir man ju jättenyfiken!!

2010-11-11 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0