8/10 fredag 22.09



just nu, barnvakt, trött, tillsammans med min bok

Vandrandes längst Nortcore road här i Clapham tidigare idag fick jag förvånadsvärt många leenden av förbi passerande människor. Trevligt, tänkte jag först och sträckte lite extra på mig. Undra varför?, var också en tanke som ploppade upp. En reflektion av mig själv i en av butikernas speglar gjorde att jag kom på svaret på min fråga: mig själv och mitt enorma leende som formats av min mun. Det var inte de förbi passerande människorna som lett mot mig. Utan jag mot dem.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett trevligt leende smittar lättare än en förkylning. Hoppas att du ler för att du trivs. Nu kommer snart malin till dig. Hon har en liten sak med sig till dig.Den består av 5 delar i olika storlekar...gissa! puss o kram

2010-10-10 @ 14:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0