fredag 22 oktober 2010

Tomt på bloggen just nu. Jag hänger ju mest med kidsen under vardagarna och av respekt mot föräldrarna så lägger jag inte ut bilder/videos på dem på internet. Men nu, milda matilda, så är det helg! Och min partner in crime har gått och blivit sjuk. Malin har legat och spytt 2 dygn. Jag sprang nyss över med några tidningar och snacks, vi gick en promenad runt område för att få lite frisk luft. Krya på dig bästa Malin, vi har ju 1000 planer och oss själva att köra slut på!

Avslutningsvis kan jag sammanfatta min och barnens vecka ihop = face painting, Fred and Grace show, bakning och barnkalas. Allt har gått fantastiskt bra och jag leker och kittlar dem tills de inte orkar skratta nåt mera. Det kommer upp bilder på mina jeans så småningom. Den som läser ska få se hur ett par jeans ser ut efter några veckors lek.


för en vecka sedan såg jag ut och mådde så här. Fantastisk kväll/natt/morgon

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh, stackars Malin. Du får hälsa. Fullt upp med barnen under veckorna då, jag förstår precis. Har varit där. Nu är Dads i Paris hos Isabelle och jag passar huset....Har börjat att prata med mig själv och är bästis med TV;n. Kram

2010-10-23 @ 14:25:39
Postat av: Mamma

Då är det fullt upp med barnen på veckorna. Jag vet hur det är, tro mig, har varit i samma situation. Stackars sjuka Malin, du får hälsa henne. Nu är Daddy i Paris hos Isabelle och jag har börjat att prata med mig själv och betraktar Tv;n som min allra bästa vän. KRAM

2010-10-23 @ 14:31:06
Postat av: Mamma

Oj oj dubbelt....oops

2010-10-23 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0