väntar helg med 20-25 grader



fotografi/redigering Noeline Trottien, tidig höst 2009

I brist av nya bilder så lägger jag ut dessa gamla goingarna. Som rubriken avslöjar så har jag en härlig helg att se fram emot, då ska jag passa på att knäppa massa bilder på området. Allt ser myket bättre ut i solljus och med en blå himmel som kontrast. Jag funderar på att spendera söndags morgonen i Hyde Park och dess kända "Speakers corner". Se vad talarna vid "Speakers corner" har att ge och förmedla.  Imorgon, däremot, är det fredag vilket resulterar att det bara är fem dygn tills flygplanet från Sverige bärandes på Malin och sidådär 100 fler passagerare når London. Fyra och en halvdagar noggrant räknat. Jag ser fram emot att välkomna dig min vän.


Kommentarer
Postat av: emelie

hej! jag jag trivs som aldrig förr och har verkligen jättekul! va roligt, bra familj och så? samma här, min 7åriga grabb plockar kastanjer varje dag men gör inget med dom. att han blev glad när jag kom med denna idén eller. med lite tandpetare kan man göra spindlar och myror med haha :) ha det bäst!

2010-10-08 @ 18:12:39
URL: http://eemeliepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0