När helgen känns som ett hot..






"Du och Jenny verkade vara en sån där super duo" /Philip

..Jag är rädd för kommande helg. Malin har flyttat, Linn är i Spanien, svenskaskolan brudarna är i Sverige och Jenny; du flyttade idag. Jag har noll planer och noll alternativ. Nämnde min situation för min värdfamilj när de entusiastiskt pratade om deras kommande helg på landet med påsk-middagar och övernattningar. De har nu ringt runt till släktingar och vänner och frågat om de möjligtvis har en extra säng och lite extra käk åt deras au pair? Ska jag ta emot det erbjudandet med tacksamhet eller ta det som ett hån? Jag vet inte. Ska jag ha gått från super busy till familjehelger på den engelska landsbyggden? Jag känner att det är ett liite för stort steg. Jenny, vad fan (upprepar; vad faaaaaaaaaan) ska jag göra utan dig? Notera att detta inte är en sådan fråga som inte kräver ett svar, för det gör jag. Jag kräver ett svar på den frågan, för i ärlighetens namn så har jag ingen aning? Vad ska jag göra utan Jenny?

Kommentarer
Postat av: Mamma

.......stackare....Bromsgrove??..puss

2011-04-19 @ 11:11:56
Postat av: Jenny

DUMMA DUMMA DUMMA!!



Du fick mig att gråta din jävel. Haha fuck u. Jag återkommer med svar, jobbar på det finaste <3

2011-04-20 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0