10 april 2011

Jag jobbar med barn och har fått mer kontakt med min mamma instinkt. Jag har flyttat hemifrån och för första gången lärt mig uppskatta det jag tidigare tog för givet. Jag kan en gång för alla kan se saker från distans och på så vis se klart. Jag står på egna ben och är säkrare än någonsin på mig själv. Men jag är främst super medveten om vad som faktiskt betyder. Jag har knytit så många band här i London, superduper många. De allra flesta med en såpass lös knut att det knappt räknas. Sen finns de band knytna med trippelknutar - omöjliga att knyta upp. Livsband. Minnen, personer och platser som förevigt kommer vara fastknytna med mig. Det är ballt. Jag är liksom medveten om att det händer saker och finns personer i mitt liv just nu som förevigt kommer betyda för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0