lycka, helt enkelt


Philip, Karl & Emil på Luxx 7 april




en av tusen avskeds kramar och pussar.
Alla bilder från Josefin fb. Fler bilder från veckan kmr!

Jag kan välja att skriva en ändlös roman om veckan som gått men skippar det. Kan istället sammanfattande skriva att det varit den bästa veckan i London, helt klart. Det är många grejer som tillfört till detta top resultat. Strålande sol, 25+, London, Ledighet, skratt och genomlycka från stunden jag vaknat till stunden jag somnat och främst några av de bästa personer på denna jord vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa på att njuta och ha kul...du är bra på det Josefin!

2011-04-10 @ 18:29:53
Postat av: Anonym

Blir så glad! Det skiner om dig. Ha det fortsatt superduper och värm dig på dessa minnen när det känns tråkigt. Tänk vad du får vara med om mycket. Kram från moster

2011-04-12 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0