Som att svälja knivar

Jag har gått och dratt på mig en förkylning som kallas duga. Förkylningen som är en nivå, ett snäpp högre och värre än alla de andra. Jag har konstant lock för båda öronen, kan bero på att jag har ett huvud stoppat med bomull (det känns så i varje fall). Värst precis efter att jag snytit ut en hel armé med snor, typ vart 5e minut. Dessutom har jag den mest mångsidiga hostan i historian. Det är nämnligen halsont, ret- OCH slem hosta. Samtidigt. Värst är min svullna hals som antingen har sin förklaring i min förkylning eller i buss "kraschen" i lördes natt. Får hoppas att det är pga det först nämnda.

Nu ska jag dricka upp mitt thé och sedan vandra ut i solskenet. Jag kan bara inte ligga inne när himeln är klarblå. Det svåraste blir dock att ta mig ur sängen. Inte för att jag är särkillt trött eller så, utan för att det gör fruktansväer ont att lyfta huvudet (för nacken) från liggande position + att jag har träningsvärk i magen från nattens hosta. Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars söta Josefin. Det låter inte alls bra. Måste Skypa med dig ikväll.Puss

2011-02-14 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0