världens lyckligaste tjej

vill bara uppdatera min status lite; jag är överlycklig! Här är det 15+. Jag hör hur bladen och blommorna blomstrar. Det är liksom så påtagligt att det känns lika väl som det syns. Rosor, blad, blommor, färg och allmänt underbart. Ge London 2 veckor till och alla de undebrara knoppar har exploderat. Igår var jag på zoo med barnen, i t-shirt. Kollade på Lemuner och käkade picknick. Fick skrubba barnens ben och armar i badet tills vattnet blev svart efter all lek utomhus. Nu ska jag få tag på Jenny så vi kan picknicka i Londons, enligt mig, vackraste park, Regents park.

Sa jag att jag är överlycklig?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad jag är glad att du har det bra och mår bra. Men jag saknar dig! Puss

2011-02-26 @ 20:03:21
Postat av: Dad the man

Important game against West Brom tomorrow, if we lose we can be in trouble. Having problems sleeping (so nervous) Keep your fingers crossed.



Bloody cold here

2011-02-27 @ 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0