Whole Foods


Shabu Shabu

Heaven made into a cake

Igår umgicks jag med Katarina, vilket var alldeldes för längesedan jag träffade. Oförståeligt då vi har himla kul ihop. Vi träffades utanför stora Whole Foods i flashiga High street kensington. Whole foods är en stor mat-marknads-butik med fantastisk mat. Jag och Katarina gick runt med stora ögon och åt oss mätta på smak-prover och Shabu Shabu. Vilket jag antar för er låter lika alien som det gjorde för oss igår. Den nätta japansen rynkade lite på ögonbrynen när vi satt oförstående och pillade med alla såser och ingredienser, så hon gav oss en snabb genomgång. Vi lagade liksom maten själva och det blev en jättegod soppa! Efter Whole foods fyndade vi på TK-max (en ck foundation för £6 bland annat) innan vi slängde oss in på ett maffigt café och åt choklad från himmeln.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh ja, vi har verkligen himla kul ihop! nytt löfte: ses massor detta år. och äta shabu shabu ett par gånger till. puss

2011-02-11 @ 20:56:30
URL: http://katarinatornervollan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0