Three last nights out in London

I onsdes så styrde vi kosan mot Jalouse! Vi var inbjudna till en spelning med LMFAO. Jag har inga bilder från den kvällen (tyvärr!)
Körde igen på Jalouse i fredes, hamnade senare på The Box den natten..
Sista utekvällen blev en lyckad natt på Maddox!

Jag är så nöjd med min sista London helg! Jag har varit ute och festat med fina tjejer, och det vart himla lyckat! För mig så har utgångar på Londons bästa klubbar varit lite som a och o för min London resa. Jag skäms nästan när jag skriver detta, men det är nog dessa utgångar och denna lyxen som jag kommer sakna mest (eller delad första plats med kidsen!). Jag minns min hysteri första natten jag var ute i London. Då på Amika tillsammans med Malin. Vi fattade inte att VI kom in, det var ju legg 21 men de ville inte ens kika på våra utsträckta körkort i dörren. Dessutom endast gästlista. Och hur kom det sig att vi fick gå före alla i kön, och slapp betala och helt plötsigt hade avspärrat område inne i klubben med eget bord med obegränsad champagne? Fattar egentligen fortfarande inte hur det kommer sig. Borde berätta om onsdes och LMFAO också. Jag ska fatta mig kort. Jalouse var så fullt som det möjligtvis kunde bli, Linn och jag hamnade en halvmeter ifrån LMFAO snubbarna. LMFAO snubbarna som för övrigt var exakt lika galna och roliga som jag misstäckte. De drack vodka som vatten (på riktigt) och dansade (shuffled) tills deras svett skvätte ända på oss. Några av dem kom fram till mig utanför klubben när jag var på väg hem. Givetvis låssades jag som ingenting när jag pratade med dem... tills jag kom runt hörnet dvs. Där fick Linn ta del av min glädje-dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0