Jag förvånar mig själv

Jag lyckas med det mesta, undrar om allt knas dras till mig eller jag till det?

För att slippa att bli dygnsur i regnet så små springer jag till Freds skola. Min dåliga uppsyn gör att jag inte lägger märke till bilen som i alldeldes för hög fart svänger runt hörnet. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Lyckades landa på marken, och till döma av bilderna så landade jag nog på mitt högra knä. Blöt, 20 minuter sen och gråtandes så knackar jag på dörren till Freds skola. Med fem "lärare" som klappar mig på ryggen så kommer Fred ner för trappan med ett frågande leende. Jag ber om en kram från min favorit kille och plötsligt så är allt bra. Gubben, lilla gubben är nöjd för han fick choklad kex av lärarna efter att allas mamma och pappa hade kommit och hämtat deras små troll under tiden hans Josefin slirade runt i regnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj ajajaj!!!

2011-06-22 @ 17:36:17
Postat av: Caroline Larsson

Aaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjj! Att du ALLTID lyckas att skrapa upp dina knän! haha <3

2011-06-25 @ 23:00:01
URL: http://larssoncaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0