LMFAO

Sitter hemma och är lite bitter faktiskt. Ikväll så spelar LMFAO på Jalouse och Forbidden London har bord där! Jag var såklart bjuden, men istället så sitter jag barnvakt hemma och ruttnar. Nu är klockan halv 1 och jag har klickat ner hemsidan för att boka taxi. Tänk att festa med LMFAO snubbarna i äkta party rock stil!

Dessa killarna verkar ju helt galna, hade varit så kul att träffa dem
LMFAO spelar på Whiskey mist imorgon. Hoppas vi drar dit! Bilden är från sist jag var där. Då fick vi champagne tåg av jokern

Kommentarer
Postat av: Caroline Larsson

Åååååh, de är så fett grymma!!! Hade lätt velat se dem!

2011-06-12 @ 17:57:00
URL: http://larssoncaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0