Midsommar 2011

Svensk middag @Maddox (väntar på att fler bilder ska dyka upp på facebook)

Kan kort säga att midsommar var svårslaget, succé! Borde inte rabbla upp allt roligt som hände. 1 för att inlägget skulle aldrig ta slut. 2 för att det är för att det är hemligt. Men kan nämna att jag stötte på och hängde med några 'Made in Chelsea' (som tv-serien 'The Hills' fast a la London style) grabbar inne på Green room. Jag följer den serien slaviskt men låssades ändå som om jag inte hade en aning om vilka de var. Kan nämna att maten var himmelsk, trots att jag under dagen hade sprungit på den lilla italienska grå-håriga huvud-kocken på Maddox. Då hade han med yviga gester beklagat sig över att vi tvingade honom laga svensk mat. Tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0