No thumbs up at the moment

jag just nu

Brukar vanligtvis ha tummen vänd åt andra hållet.. men just nu så pekar den bestämt neråt. I'm not crying myself a river, jag önskar bara att tiden kunde gå snäppet snabbare så jag kan få påbörja mina kommande äventyr. Jag känner mig klar med London, väldigt väldigt mycket klar. Kollade nyss på "Pluras kök" där Jason aka 'Timbaktu' var gäst. Jason berättade om hans iaktagelser i storstäder; folk springer i rulltrappor. En snabbt analys av mig själv och visst tusan springer jag alltid i rulltrappan! Vad knäppt, eller hur? Det måste jag sluta med. För precis som Jason sa "rulltrappan rör ju på sig, det är ju bara att stå där och chilla!".
Bestämde för övrigt att detta var min sista vecka av slappe, på måndag börjar planeringen inför hösten på allvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss puss puss! Visst ska vi laga goood Pluramat när du är hemma igen!

2011-06-06 @ 09:46:32
Postat av: Boss

2011-06-06 @ 10:01:35
Postat av: J

Hamnade här av en ren slump. Men väldigt kul å läsa om ditt liv i London!! Lite nyfiken sådär.. Men vad ska du göra till hösten??

2011-06-06 @ 10:02:56
Postat av: Jenny

VI MÅSTE KÖPA HUSBIL FETT VÄRT

2011-06-07 @ 00:33:02
Postat av: Eva beitt

Ibland måste det vara tummen ner. Visst är Jason en klok gubbe. Gillar honom så mycket och han var super på musikhjälpen. Spinn du nya planer för hösten så är det snart tummen upp igen. Och så ska du väl mysa i Mellbystrand. Kram

2011-06-10 @ 00:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0