Saturday night out @ Club Cuckoo

Tove, konstiga jag, och Josefin.

I lördes, efter att krånglat och åkt vilse (jag får speeeeeel av att åka buss/tåg/tunnelbana i timmar varje dag) så kom jag fram till Claudia där jag blev bjuden på middag. Inte nog med att jag var oartig och typ kom 3 timmar försent (jag åkte buss...) jag kom bara och åt sen vände jag på klacken och hänkade med Tove & Ellionor till Cockoo. Konstigt återseende med den klubben efter att jag och Jenny hade en väldigt knäpp natt där. Lite besviken också då vi var menade att åka vidare till en öppning av Hugh Hefners nya Playboy klubb senare på natten (mest för att kändis-spana och för att öppningar är så exklusiva. Press osv). Mannen, myten, legenden, eller kanske ska säg mannen, äcklet, idioten var tillochmed på plats! Men av någon anledning så blev vi av med vårt bord där så vi stannade hela natten på Cockoo. Inte helt fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0