Swedish night @ China White

China White dekorerad i svensk ära
Ordnat av denna Itanenska galningen som talar om sig själv i 3e person; Thiis iss Carlooo. Hysteriskt rolig
Proppat med snygga svenskar i vanlig ordning. (Jag lyckades inte fastna på en enda bild i onsdes, för ovanlighetens skull, så snodde dessa på fb)

Carlo fixade en hejdundrans avskeds fest för svenskarna på China white. Vi fick svenskt godis i mängder, dekorerad klubb, Make up store sminkning bara för att nämna lite. Vi var säkert 40 svenskar i samma sällskap. Roligast var att dansa runt med ballongerna tillsammans med Lisa, Tove & Ottilia. Stannade till småtimmarna och efter att åkt buss "inom"  High street Kensington med roligt sällskap hamnade jag i Toves säng vid 5-6 tiden. Måste inflika att jag hade 8 ballonger med mig hem. Party tjej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0