Blogg?

Det är söndag vilket brukar vara min mest aktiva uppdaterings-dag. Dessvärre så kommer det inte bli mer än detta inlägg för idag.. jag funderar även på om detta desvärre också är mitt sista inlägg i huvudtaget. Min kamera blev stulen i fredes vilket kommer resultera till att en redan grå blogg blir ännu gråare. Så vitt jag vet så är det bara mina föräldrar (med undantag min moster då och då) som läser min blogg. Och dem kan jag lika gärna skypa med för att berätta om min vardag. Därför funderar jag på att skaffa lösenord och fortsätta uppdatera men för endast privat bruk. Där jag skriver lika personligt som i vanliga dagböcker gjorda av papper skrivna med penna. Sånt som endast berör och delas med mig själv. Jag vill inte radera eller göra mig av med bloggen för det är ett fantastiskt sätt att bevara minnen och bilder på. Känns meningslöst att hålla på de tankar, erfarenheter och grejer som faktiskt är mest spännande och intressanta för mig att minnas bara för att behålla integritet (jag delar med mig av cirka 30% av min vardag, mina tankar, erfarenheter och hälderlser i bloggen). Då skaffar jag hellre lösenord och blir bättre på att skypa med mina föräldrar. Är det någon mer som faktiskt läser de rader jag kluddar ner här? Bra och veta innan/om jag skaffar lösenord och gör bloggen privat.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag följer dig josefin :D

2011-03-28 @ 14:33:50
URL: http://wiildchild.blogg.se/
Postat av: Caroline Larsson

Det är väl klart att jag läser, frökenlöken! Bäst för dig att du langar lösen om du nu skaffar det och att du fortsätter skriva :)



TAKE CARE <3

2011-03-28 @ 22:55:09
URL: http://larssoncaroline.devote.se
Postat av: T tothe O tothe V tothe E

Jag läser!! Hur ska jag annars kunna stalka din vardag borta i Clapham?

2011-03-28 @ 23:16:23
Postat av: Anonym

ja, snälla fortsätt blogga utan lösenord! vi som ska resa till London i höst läser din blogg!!

2011-03-29 @ 22:58:36
Postat av: Linn

Jag läser din blogg :)tråkigt att din kamera blev stulen :( Om du känner för att sluta blogga så kan du väl status uppdatera lite oftare på fejjan :) roligt att se vad du pysslar med där borta :)

2011-03-29 @ 23:05:55
Postat av: Mamma

Snälla fortsätt blogga annars kommer jag att tortera dej med skype.....

2011-03-30 @ 12:11:33
Postat av: Malin

jag läser ju, vill veta vad du gör när jag åker hem... <3

2011-03-30 @ 17:02:20
URL: http://malinm.blogg.se/
Postat av: Noeline

Seriöst, om du slutar blogga kommer jag tvinga dig att skaffa en blogg enbart till mig. Puss!

2011-03-30 @ 22:48:57
Postat av: Hanna

Kul att läsa om man funderar på att vara aupair i London!!

2011-03-31 @ 17:12:35
Postat av: Linda ♥

Sluta iiinte! jag läser!

2011-04-08 @ 16:25:55
URL: http://www.nattstad.se/Dalina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0