Regents park




hopp- och försök till hoppbilder hade vi hysteriskt roligt åt

väldigt lyckligt tillfälle, ekorrar är satans söta!

alla bilder är lånade och hittade på Jennys facebook

I fredes hade jag och Jenny ett hej-dundrans bra dygn. Startade i min favoritpark (efter att mitt icke-att-lita-på lokalsinne tagit oss på en tripp). Det var sådär skönt ute, vi vet, varmt. Vi latjade omkring och hade det allmänt gött. Åkte till Holborn och gick på utställningen "Hunterian", som jag inte ens kommer att försöka förklara var det var mer än att det var stört (läs ingen: STÖRT) och väldigt minnesvärt (kommer aldrig glömma bebis-foten i burken även om jag försöker). Fortsatte med indisk mat hos Jenny följt av Londons hittils, kanske mitt livs, knäppaste utgång. Vi gick på bar runda i älskade Clapham på vår älskade huvudgata The Northcote road och det var så FÖRBASKAT ROLIGT. Skrattar och ler fortfarande av minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0