Supperclub





Söndag @supper club. Bilder hittade på Josefin fb

På söndagen lovade Josefin brunch. Vilket inte visade vara vilken brunch som helst. Där fanns inte beans on toast så långt ögat kunde nå. Kanske var det så att jag hette Alice och råkade kika lite för djupt i det där hålet den där söndagen. För visst kom vi till ett underland! Supperclub var det ballaste och mest psykadeliska ställe jag någonsin varit på. Josefin hade förvaranat lite lamt innan att "ha typ kjol, det är ett fint ställe". Jag tänkte då typ ett fancy hotel med moral tanter och gubbar. Men detta var allt det där, fast tvärtom. Vi satt i sängar och tittade på toy story 3 (se bild 1) medans vi fick in världens godaste mat, dryck och efterrätt. Underiden kom och gick det folk som var allmänt konstiga eller skitballa beroende på vem du frågar. Frågar du mig så tycker jag det sistnämnda. Efter mat och slapp och massage (haha) så blev vi hänvisade att gå en trappa ner. "Some entertainment for you". Jo. En kvinna med lackstövletter spelade Michael Jackson låtar på en elektrisk fiol medans 2 män i tajts dansade balett till. Som Noeline sa; det låter sånt man läser om Lsd. Fast helt ofarligt. Natural high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0