Tangled 3D

Min och Jennys fasligt roliga helg bara fortsatte non-stop. På söndagen slank vi in på Vue biografen högst upp på Westfield och såg Tangled i 3D. Japp, den där nya barnfilmen. Och handen på hjärtat så ligger den på min top 5 lista över favorit filmer. 3D-effekterna var MAGISKA. Jag och Jenny satt och gap-flabbade konstant de gånger vi inte grät, satt ner sjunkna i fotöljen kikandes mellan fingrarna eller kramade varandras hand i spänning. Jag och Jenny var fortfarande helt uppspeltna när vi satt på en bar i Clapham med Linn (Pollys nya aupair), Charlotte och Jakob samma söndagskväll att vårt sällskap tröttnade på vårt prat om "den där sjukt roliga hästen i Tagled!". Maximus hette han, hästen alltså. En häst med identiferings problem. Titta detta klippet här 

 
kopierar en kommentar på ett youtube klipp på Tangled; I know its an animated movie but Flynn Ryder is hot. This movie seriously cracked me up!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blir faktiskt sugen att se den...måste kanske hitta nå´t barn att ta med bara.

2011-03-02 @ 10:36:15
Postat av: Jenny

FLYYNN<3 min framtida man <3 Och Max får gärna hänga med :D Du får rapunzel, hoppas uppdelningen är ok? <3

Pöss

2011-03-02 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0