The Northcote road

Efter en helg och vecka helt utan Jenny så hade vi ett kärt återseende i fredes. Efter att jag tillsammans med Ottilia käkat rosa pannkakor hos Josefin i hennes fab lägenhet på Bond street så styrde jag kosan mot Jennys crib. Vi tänkte köra en repsris på vår total lyckade bar runda i Clapham. Med lite oro att inte kunna nå upp till den lycko-nivån igen så knackade jag på Jennys dörr. Efter en minut började vi skratta och ha det allmänt gött, så tvivel flög iväg. Banans vad kul vi har ihop, igen och hela tiden. Alltid helt enkelt. Vi hängde på Jennys rum innan med lite champagne som hennes host mummy helt otippat kom upp med. Sen vandrade vi ner på Northcote road och in på The underdog. Återseende med roligt folk som vi träffat den tidigare kvällen, som visade sig vara precis lika roliga som vi mindes. Där hängde vi till små timmarna med diverse stop på lite olika ställen. Stupade i sängen relativt tidigt (3-3.30). Sen blev det lördag vilket är idag. Som har spenderats med Jenny. Tillsammans kollade vi på video-klipp på oss som fick tårarna att spruta. Av asgarv. Sedan ner på Northcote för att käka lunch på All Bar ones uteservering. Borde nämna att livet är ta mig tusan riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0