Min helg

Kan sammanfattas som en riktigt riktigt bra sådan! Daddy och hans bästis (och tvilling?) på besök. Hängde med grabbarna och de skuttade som på moln. Som 5-åringar på julafton vistades de utanför Wembley stadium, och pratade med andra Stoke-fanatiker och Stoke-kändisar. De fick även förmedla och berätta om deras kärlek på Radio Stoke.
Sen har jag hängt på HOUSE&GARDEN event och Portobelloroad på lördagen. Avslutades med ost och vin i Toves säng framför eurovision songcontest. Jag råkade spilla vin på heltäckningsmattan och satte osten i halsen då den Brittiska kommentatorn var helt galen. Herrejesus vad jag skrattade, han satt kort sagt och dissade hela festivalen och personerna involverade. Hysteriskt roligt. Jag trodde det var min uppgift?
Vidare till nästa dag som började på Brick lane tillsamans med Calle inflygen från Oslo och Linn. Bevittnade den mest förvirrade stölden någonsin innan vi åkte vidare mot Arsenal. Calle skulle ju på fotboll, så där satt jag med en klump i magen med min öl. På fiende-mark där på puben "The Gunners". Efter ölen åkte jag och Linn till Hyde park, och avslutade söndagen och helgen på militär camp. Jag fick allergisk reaktion mot drottningens hästar (utmande ödet lite då jag klappade en häst på nosen) så där satt jag och nös. Dessutom behövde jag kissa där på militär campet vilket är svårare än man tror. Hundratals militärer och ett badrum. Med bås-toaletter och pissuarer. Dessa grabbarna har ju inte sett en tjej (förutom prisessan Kate och drottningen) på veckor och där strosar jag in med medtaget toalettpapper bland grabbarna. (Måste skvallra att svärden som militärerna bär utanför Buckingham palace är gjort av plast typ, super-lätta och trubbiga, så vill ni attackera så kan ni komma lindrigt undan)

ogillar att min kamera är på vift, inläggen förblir gråa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hörde att ngn frågat Daddy och Håkan om de var tvillingar!! Hahaha. Kul att höra dem på radion med. Låter som om du haft en fullspäckad-upplevelsefull helg. Stöld? Puss

2011-05-17 @ 21:39:48
Postat av: Eva



Inte gråa inlägg med din målande beskrivning. Fortsätt skriva!

Ha fortsatt kul och hoppas vi ses innan du drar vidare ut i världen. Kram

2011-05-21 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0