Spex Josefin


Army fest mitt ute i ingenstans. Evelina bakom allt mitt hår är så himla rolig

Runt 14 år klädd i vita kläder i en svinstia på midsommar

På cykelsemester i Danmark, magi med sjöogräs

Halloween, ensam häxa i skogen..

På klubb i London med tjejerna, nyss 18 år fyllda. Vet inte vad det är för markerad kille jag och Caroline hängde med

Minns att jag skulle visa någon hur jag kunde efterlikna läsk-flaskan...

Den knäppaste modevisningen någonsin. Jag ser ut som Willy Wonka och jag kan inte sluta skratta åt Noeline

Hippie förfest

Världens bästa skolfoto

Det roligaste med den bilden är inte Barbarn utan att Malin står och posar som om hon står med sin pojkvän

I förrgår när jag letade bilder att skicka in till en casting för den globala reklam-inspelningen för FIFA 12 så slog det mig att jag näst intill bara har en massa spexiga/spårade bilder. Eftersom jag inte har någon kamera så tänkte jag dela med mig av några otroligt gamla (mellan 2006-2009) jag hittat på facebook.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄLSKAR DEM!!

2011-05-20 @ 21:38:23
Postat av: Caroline Larsson

Haha, fan vad konstiga bilder! Jag borde nog också köra ett sådant inlägg. Har nog en heeeel del knasiga bilder på min dator! Btw, flaskbilden var ju asbra! Haha, har inte sett den innan!

2011-05-21 @ 00:17:35
URL: http://larssoncaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0