The royal wedding



@ Hyde park

Hyde park ovanifrån. Notera att bilden är tagen EFTER att bilder från bröllopet visats på skärmarna

Linn och jag åkte parisehjul

Linn och jag satte klockan på våra lediga dag för att befinna oss i tid i Hyde park. Tillsammans med tusentals fest- klädda och glada människor stod vi och hade rysningar över hela kroppen. Trots att prinsar och prinsessor egentligen känns lite surrealistiskt och något som bara läses om i sagor så fick jag rysningar när Kate & Will entrade kyrkan, för precis som de gjorde det så öppnade sig den molntäckta himeln och släppte in solen för att bevittna deras entré.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så kul! Vilken folkfest. Önskar att jag var där!

Is + mamma

2011-05-14 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0