May 2011

Hemma hos Linn igår innan The Box. I min fantastiska kjol som jag även hade på förfesten i lördes men bytte ut i sista sekund.

Igår hängde jag med Linn i vardaglig ordning. Bestämde oss för att checka The Box senare på natten. Herrejisses, det sjukaste stället jag varit på. Lets just put it like that.... DIT vill jag sannerligen igen. På tal om något helt annat så upplevde jag nyss mitt livs storm. I säkert förvar, tittandes ut genom fönstret tack och lov. Jag visste däremot att kidsen + Emily var på playball utomhus och sprang ner för att bemöta dem i dörren för att se hur blöta (och ner haglade) de var när de kom hem. Visst mötte jag blöta barn men också en mamma nära till tårar. Emily irriterad i ett hett bråk på telefon med Dominic. Jag, som egentligen inte jobbade tog genast kommandot och fick barnen ombytta, matade, tröstade (Grace var typ i chock) och huset städat. Emily mumlade tack 1 timme senare med mascara under ögonen. Så mycket jag förstod så verkar det som att köparen av huset (vi är i mitten av en flytt) har dragit sig ur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0