världens tråkigaste tjej

Det är jag just nu. Jag vet inte vad det är med mig men jag har liksom tappat lusten och förstår för första gången vad Malin menade med att "hon kände sig klar". Jag hoppas innerligt att detta bara är en kort episod. Jag har aldrig varit den tråkiga tjejen och planerar inte på att bli det nu heller. Men idag så skulle jag på supperclub och försov mig, förra veckan när jag umgicks med Linn så bad jag henne träffa Nathalie istället för mig för att jag själv kände vilket tråkigt sällskap jag var. Jag vill hellre vara ensam än i sällskap. För att jag i förhand vet att jag kommer att vara super tråkig och ospantan. Det är inte likt mig och jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: Caroline Larsson

JAG ÄR OCKSÅ TRÅKIG! Fyfan vad jag är tråkig, trött, osocial, seg och helt jävla BOOOOOOOOOORING. Usch vad det är hemskt!!



Ps. 3D finns i Halmstad ;)

2011-05-07 @ 16:59:30
URL: http://larssoncaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0